Search This Blog

Tuesday, August 17, 2010

KeHiDuPaNkU

hari ni mungkin best skit kot...hahahaha...tadi ujian kire oklah..senang gak...lepas sahur aku check aku punye phone...miss A kasi mesej kat aku...dye tegur aku suh aku study tuk math...hahahaha...aku dh study ngan akak aku dh..hahaha...kekadang kehidupan penuh ngan cabaran , suka dan duka...hahaha...ini semua ujian dri Illahi...kire kena harus menempuhi semua cabaran...aku ni kat sekolah pengawas sekolah...aku ni bknlah orang yang terlalu senang...aku ni hidup dgn penuh kesedarhanaan...semua sederhanalah..hahahaha...oh ye...korang leh add aku kat facebook...azizrizal67@yahoo.com...umur aku 14 tahun..sorilah...... kali ni aku tak banyaklak crite...hohoho...oh nye..aku ni Pembimbing Rakan Sebaya...kalo korang ade masalah..korang critekan aku..InsyaAllah...aku akan tolong...waaaaaaa....tadi miss A marah aku...aku tak tau aku wat salah ape kat dye...waaaa....nape miss A marah aku...??? dye kate stop mesej me...huhuhuh....sedihnye aku...somebodye help me...!!!

1 comment:

  1. kehidupn mmg begini..
    tidak semuany mudah..
    akan berlaku pelbagai kesusahan...
    terpulang kepd kita utk bijak mgatasiny..
    ^_^

    ReplyDelete