Search This Blog

Monday, August 23, 2010

Pengertian dan Pengorbanan seorang Sahabat

fuhh...kat sekolah tdi mmg bestlah....hahaha...kengkawan aku semuanye best2..terutamenye kelas akulah..ROCK !!! kengkawan jenis selamber punye...hahahaha...mule2 mmglah aku tak bese sangat ngan kelas aku tapi lame kelamaan mmg best..huhuhu...kelas aku ni sempoi punya...mase tahun pertame aku skool kat masuk kelas aku..aku rase janggal je..hahaha...bese r..tak pernah masuk kelas pandai kan..

next story lak pasal aku ngan ex-kawan baik aku...pergh...aku mmg fed up gegilelah...aku tak suke lah orang ungkit kisah lame aku...pergh..pantang nenek moyang aku..aku tak taulah ape masalah dye..tetibe je nak memarah..kawan dye tu agilah nak ckp ngan aku pasal maruah..pergh..pasal maruah aku mmg sensitif..ingat dye sorang je ade maruah..woi..semua owang ade maruh...pelacur jalanan pon masih ade maruah..nak ckp pasal maruah dgn aku..mmg kenalah dye nanti...aku berdoa kpd Allah S.W.T ..akan kesejahteraan kpd dua sahabat aku walaupon dye bkn lagi kwn aku...dan aku berdoa kpd allah...mengape Engkau menyuruh  aku bersahabat dgn dye sedangkan Engkau tahu kami akan bergaduh suatu hari kelak...mengape Engkau jadikan begini...Ya Allah...aku ingin bersahabat dgn dye sampai selame-lamenye...inikah yg harus berlaku antara aku dgn dye...Ya Allah...Engkau Maha Mengetahui lagi Maha Pengasihani...kini brulah ku tahu ape itu pegertian dan pergorbanan seorang sahabat..di atas tikar sejadah aku menangis meminta keampunan...

No comments:

Post a Comment