Search This Blog

Friday, October 1, 2010

Persahabatan

Persahabatn adalah sesuatui yg indah selain bercinta..sahabat sejati engkaulah sahabat ku dunia dan akhirat..walaupon engkau telah bykj bersabar pada aku tetapi engkau masih bersahabat dgn ku..sejak kebelakangan ini engkau jatuh sakit..akulah yg akan pertama di sisi mu..Ya Allah Ya Tuhan ku..engkau berikanlah peluang kepada ku unruk memohon kemaafan kpd ku..sesungguhnya engkau Maha Pengampun lagi maha pengasihani..Aku sedar aku hnya hamba yg lemah dan Engkaulah yg berkuasa di alam semesta...Sahabat..engkaulah pedoman hati ku..engkaulah telah menceriakan hati ku dgn keizinanNya..selama ini aku telah byk menyakiti mu..aku telah byk membuat dosa-dosa terhadap mu..teta[i mengapa engkau masih bersabar dgn ku..Ya Allah Ya tuhan ku..haNya Engkau sahaja yg tahu isi hati ku..Sahabat..akhirnya engkau telah hilang sabar dgn ku..Engkau telah meninggal ku..aku kesepian begitu sahaja..Aku sedar aku siapa..aku sedar aku hnya ciptaan tuhan yg lemah dan masih belum cukup ilmu pengetahuan..Ya Allah Ya Tuhan ku..berikanlah aku sekali lagi peluang untuk memohan keampunan kepada sahabat ku..walaupon dye masih tdk akan memaafkan aku..aku menulis blog ini dgn penuh keinsafan..walaupon engkau masuh tdk akan memaafkan aku ttpi aku akan berdoa kpd Allah S.W.T..supaya engkau berjaya supaya engkau berada di golongan orang-orang yg beriman..aku menulis dgn penuh isi hati ku..hanya blog ini yg aku meluahkan perasaan ku..dan Allah S.W.T...walaupon engkau masih membenci aku tetapi aku masih menganggap engkaulah sahabat sejati ku dunia dan akhirat..aku tahu engkau akan memarahi aku dgn menulis blog ini..sbb engkau akan berasa malu dan engkau akan memberitahu Sahabat mu yg lebih baik dri ku..tetapi TIDAK..!!! aku menulis ini sebab aku masih menyanyangi sebagai seorang sahabat..mungkinj engkau akan bersa jijik dgn ku..Ya Allah Ya Tuhan ku..Engkau ampunkan lah dosa-dosa sahabat ku ini..sesungguhnya sahabat aku mmg tdk bersalah dlm hal ini..sahabat ku mungkin engkau anggap aku berpura-pura tetapi tdk..Di sekolah mungkin engkau nampak aku berbeza di luar..di sekolah engkau mungkin beranggapan aku jahat , nakal , walaupon aku pengawas..di luar berbeza di dalam..Dont Judge a Book By Its Cover...Sahabat ku..aku telah byk mengharubgi cabaran suka dan duka..dan kini engkau meninggalkan aku...sungguh pedih hati ku ini bagaikn disiat-siat..Ya Allah Ya Tuhanku..Engkaulah yg terbaik..Sahabat ku...ku memohon kemaafan dri mu..hahahaha...sungguh tak sangka persahabtan kite sampai disini...Engkau telah memutuskan silaturrahim dan aku akan sentiasa berdoa kpd mu Ya Allah semoga Sahabat ku ini sentiasa dirahmati Mu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment