Search This Blog

Saturday, September 4, 2010

Hentikanlah Peperangan

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

benggangnye...aku rase sedih sesangat ape yg dh jadi kat palestine..kenape masih berlaku peperangan..korang tgok..bulan ramdhan pon dye still berperang..nak menangis aku di buatnye..mengape..dh beribu-rivu tahun islam sudah berperang..aku ckp betol..orang kristian dan yahudi takut akan agama islam..islam adalag negare yg maju negare yg makmur..islam adalah agama yg tlh discover alam semesta...sebab itulah orang kristian cube memesongkan orang islam...dan Israel adlah negare yg tak pernah bersyukur..mane semua pahlawan yg kite segani..seperti Umar Al-Khattab..Israel telah merampas baitul maqdis..menagape semua ini terjadi..InsyaAllah aku akan pergi ke Palestine untuk mendapatkan semula hak islam..untuk memperjuangkan hak islam...kite harus bangkit dari kekalah..Israel telah berperang dgn Islam yg bermakna israel tlh berperang dgn Dunia Islam..yg bermakne Satu Dunia telah marah dgn Israel..korang sanggup ke tgok budak kecik mati di tembak mati begitu sahaja..mak ayah dyeowang mati..menangis di tepi jalan..cube korang fikir dedalam..kalo bende yg sme berlaku kat korang..tak sedih..orang islam perlu bangkit dri kekalahan..orang islam harus mendapatkan hak islam..kite perlukan seorang ketua yg gagah , berani , beriman sprti Umar Al-Khattab..untuk memperjuangkan hak islam..Mari Umat Islam..berdoalah kite kpd Allah S.W.T..gamabar diatas menunjukkan seorang ibu telah mengucapkan kate2 terakhirnye kpd anak lelakinye..korang semua tk sedih ke..aku akan pergi ke palestine untuk berperang menegakkan agama islam..Aku Muhammad Azizrizal Bin Aziz akan menegakkan kebenaran islam..No One cant STOP Me..
ALLAHHUAKBAR..!!!!

No comments:

Post a Comment